.veckan

Inte roligaste veckan i världen precis. I onsdags var vi på P's morfars begravning. Dagen efter fick vi (P, jag jobbade) åka och avliva Lava.
Hon blev bara sämre och sämre och det fanns inget att göra, både lever och njurar hade lagt av. Lilla missan. Det hade inte gått att behandla heller, bara förlängt hennes lidande. Kimi verkar sakna henne, han låg och var osocial i garderoben hela dagen igår. Pixi har inte reagerat så mycket.
Funderar på att lägga ner bloggen, jag skriver ju aldrig här, eller så får jag skärpa mig. Förhoppningsvis blir nästa inlägg roligare, när det nu kommer.



Kimi & Lava

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

O vad jobbigt. Du sa att Peters morfar var på boendet men jag fattade inte att han var så dålig? Stackars lilla Lava, men det var väl det ni väntade på; hon har ju varit dålig ett tag.

Vad säger barnen om att hon inte finns mer? Blir alldeles för sällan vi pratar, tänkte kolla om ni inte ville komma hit några dagar vid påsk? Kramar!

2012-03-18 ~ 16:20:56
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com
Postat av: Denice

Nej, lägg inte ner, skriv mer istället! Eller så får du faktiskt skaffa facebook. Stackars lilla Lava, och P:s morfar också för den delen. Kram!

2012-03-25 ~ 00:25:27
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0