.jag hittade herr nilssonarna

A har ett pippihus. Till det kan man köpa massa figurer och tillbehör. När hon fick huset fick hon setet med Pippi, Tommy och Annika, och setet med Lilla gubben och Herr Nilsson. Och när K fyllde år fick han setet med Pippis pappa, en skattkista och en Herr Nilsson med hatt.

Och eftersom vi är en familj där saker tydligen ofta försvinner, så har Annika och båda Herr Nilssonarna varit spårlöst försvunna sedan någon gång innan jul. Barnen har förstås ingen aning om vart de tagit vägen, och inte jag heller. Förrän idag, när jag hittade båda Herr Nilssonarna i bagageluckan på en barbiebuss.
Så nu är det bara Annika som fattas. Hoppas jag hittar henne någon gång. Har kollat lite på tradera om jag nu skulle behöva köpa en ny, men än har jag inte sett någon sälja figurerna en och en.
Nåja, annars de får klara sig utan Annika.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0