.vulkaner och tandtroll

A: Man måste vara rädd om sina barn. Dom får inte ramla ner i en vulkan.

A hostade.
Jag: Stackars liten och hosta så.
A: Ja, jag får ett problem i halsen.
Jag: Vad för problem?
A: Det är tandtroll som är i halsen och slänger hostpiller så jag hostar.

Några timmar senare fick jag förklaringen att tandtrollen inte får någon luft, så de gör så att hon hostar för då kommer luften ner till dem. Sedan hostade hon lite snällt så de skulle få mer luft.
Tandtroll gör tydligen hennes skelett mjukt också, så att hon inte slår sig när hon ramlar. Sedan gör de det hårt igen så hon kan springa omkring.


Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha ((: va söt hon är! <3

2011-02-07 ~ 22:45:34
Postat av: Britt-Marie

Vilken fantasi!

2011-02-08 ~ 17:05:06
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0