.fem veckor blev en

Idag var en bredbandsgubbe här och fixade med vårt bredband, så nu funkar det vanliga internet igen! Där ser man, "hot" lönar sig verkligen! De sa 5 veckor, men det blev bara 1 och egentligen bara 4 dagar med tanke på att vi inte flyttade helt och hållet förrän i lördags. Härligt!

Jag och A var på upptäcksfärd förut. Vi tog en tvättstugetid och lyckades hitta skåpet där de förvarar nycklarna. Tyvärr var tvättstugan upptagen, så jag har ingen aning om hur den ser ut eller hur många maskiner som finns.
Sedan gick vi upp på vinden för att kolla på förråden. Det fanns ett tomt med hänglås, och två utan hänglås men  med lite prylar i. Övriga var fulla med prylar och låsta. Så jag vet inte vilket som är vårt. Får prata med fastighetsskötaren, för vi har fullt med kartonger som står här.

Snart  ska jag och A hämta K i skolan, om lite mindre än två timmar. Sedan blir det väl mat, och efter det ska jag in till stan och köpa födelsedagspresenter åt K. Snart fyller min stora kille 6 år!

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Hej tjejen, söt blogg du har :)

Kraaaaam Angie <3

2010-09-07 ~ 11:51:27
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: lucke

Frågestund på min blogg :)

2010-09-07 ~ 11:52:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0