.systerdottern och jag

I torsdags var jag på stan med en arbetskompis/kompis. Vi skulle söka lite jobb och så skulle hon ha en present till sin systerdotter som har ungefär samma stil som jag, så hon ville ha råd. Ok, sa jag, shock är ju ett bra ställe, så vi gick dit och tittade lite. Jag var som sagt smakråd och så fastnade vi för en väska, så den köpte hon.

Igår hade vi "tjejkväll" hemma hos henne, fyra stycken från jobbet, och fatta att jag blev chockad när väskan var till mig! Totalt hellurad blev jag. Och glad såklart. De trodde jag fyllde jämt, fast det gör jag ju inte riktigt... ett år kvar. Väskan är superfin verkligen!



Vi hade jättetrevligt också. Åt riktigt god mat och pratade till tolv då det blev dags att åka hem.

På dagen innan hade vi själva besök, mamma och Tiny var här. Blev en massa presentöppning, tårta och fika. Jättekul att ses, fast jag var ju tvungen att åka iväg sen så det blev inte så länge. Men snart är det lov och då ska jag åka "hem" i några dagar.


Kommentarer
Postat av: Denice

Vilka luringar :-) Vad kul att bli så överraskad! Men nu känner jag mig lite dum, för jag har varit så fokuserad på barnens födelsedagar att jag helt förträngt att du ju OCKSÅ fyller år! Ändå har jag haft din present till nästa år klar i huvudet ända sen ett år tillbaka ;-). Pussa lite på barnen från oss, Corinne är lite sur för hon vill gå på K & A:s kalas och köper inte att det är lite för långt att åka.

2010-10-04 ~ 14:28:55
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0