.gaddad

Nygaddad!
Har äntligen byggt ut älvtatueringen. Det blev så fint, fast inte alls som jag tänkt mig från början. Det var svårt att få ihop perspektivet, att få det att se bra ut, så tillslut blev det två stora rosor (jag vet att det är vanligt, men det skiter jag i), några svampar och så himmel, fast utan stjärnor och måne. Fast det är stor skillnad i färg från älvan, så jag ska nog fylla i den lite om ett tag.
Det hela tog 3½ timme och var rejält jobbigt i slutet. Kroppen sa ifrån, jag var helt skakig och det var svårt att få färgen att ta. Bild lägger jag upp imorgon, är helt inplastad nu.

Kommentarer
Postat av: tina

Oj! här händer det grejor. (: Varför sa du inget? ((:

2010-10-05 ~ 00:31:04

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0