.det blir plast i år

Jag ger mig.
Det får bli plast i år.

Anledning: Det är alldeles för krångligt att köpa julgran när vi måste förlita oss på att andra kan hjälpa oss att frakta hem den, och sedan, när den ska ut igen, smyga ut i natten och slänga den i ett dike eller något, fast man inte får.

Andra fördelar: Slippa barren, slippa alla kryp som finns i (jag ser dem inte, men vet att de är där).

Nackdel: Ingen härlig, julig grandoft. Och plast är inte lika fint som riktig gran. Fast de är inte fullt så fula som jag trott ändå.

Kanske blir det någon av dessa? Båda kostar strax under tusenlappen. Får kolla runt lite, än har vi tid på oss.


Kommentarer
Postat av: tina

Vi har fått in en ganska fin på rusta för 799. (: oså 15% personalrabatt på det. (;

2010-10-18 ~ 17:57:01
Postat av: tina

skulle ju skicka den där baksidan till dig, här är den iaf: www.kakburken.se (:

2010-10-20 ~ 10:15:25

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0