.ledig helg

Ledig helg! Och jag kommer kunna njuta av den nu när jag jobbat alla dagar utom tisdag.
Men det blir inte slottsskogen imorgon. Jag hade helt glömt bort att det är Göteborgsvarvet nu i helgen, dvs kaos i kollektivtrafiken.
Jag är så glad att jag inte ska jobba och kan hålla mig hemma istället. Inte kul när inga vagnar går och man måste åka bussar fulla till bristningsgränsen, inte vet varifrån de går eller var de tänker stanna...

Idag har jag annars nästan slitit ut mig totalt, gjort nästan 8 timmars arbete på 5 timmar, så jag är trött nu. Har hittat dricks den här veckan, 60 kr i måndags och 20 idag, så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag köpte lite dricka och chips till kvällen. I need it.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0