.ibland är det meningen

Det lustiga är bara hur vi hamnade på stadsdelens dag. Jag har inte sett några lappar uppsatta alls, även om de säkert har suttit uppe, bara det att jag inte lagt märke till dem/gått förbi dem direkt.

I morse så gick vi ut tidigare än vi brukar jag och barnen. Halv tio. Gick runt till en massa olika lekparker. Sedan mötte vi en kvinna som frågade om vi skulle komma på festen. Jag frågade vilken fest, och hon gav mig ett papper på vad det var. Så då bestämde vi att vi skulle gå dit såklart. Men hade jag och barnen inte gått ut exakt den tiden och varit just där just då, hade vi missat alltihop. Så det var ju tur att jag fick ett infall att gå ut såpass tidigt. Annars brukar det bli runt 12-13 eller så.

Tur med vädret hade vi också, det har varit kanonvarmt!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0