.första sommardagen

Underbart, äntligen har det blivit sommar!
Har jobbat idag, kort dag. På rasten var vi ute och det var härligt men inte jättevarmt. Men kl 14 när jag skulle hem...

Hämtade barnen, de satt ute och åt mellanmål. Sen bara hem och byta om till t-shirtar allihop, tog med lite mackor och en filt och så ut på gräset.
Efter en timme gick jag in, tyvärr var solen i moln lite väl mycket, plus att jag hade saker att göra inne. Men när jag väl kom in så kom den härliga värmen tillbaka. Barnen var ute i över en timme till och lekte med grannpojken. Inte förrän halv sex kom de in, badade och så åt vi middag.

Om det är lika fint väder på lördag funderar jag på om vi kanske ska åka till slottsskogen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0