.coraline

En liten traderarysare mitt på dagen. Jag satte högsta budet tre minuter innan sluttid, blev överbjuden med minuten kvar, lyckades slänga in hösta bud igen och vann trots att den andre försökte slå mig.

Så snart kommer denna bok hem i brevlådan: 



Om boken



Den går att köpa på engelska ny, men jag föredrar faktiskt att läsa på svenska, trots att jag förmodligen går miste om ganska mycket bra inom fantasy pga det. Men vi får se hur det blir när jag plöjt igenom de 3 sista deverry på engelska. Går det bra kanske jag fortsätter. Det går ju ganska fort att komma in i det om man ger det en chans. Har läst en annan serie på 3 böcker på engelska och det gick bra. Jag kan mer engelska än jag tror.


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0