.för sommarens bad

Blir det någon sommar i år? Jag hoppas. Och då vill jag åka och bada! Vägrar visa mig i bikini och baddräkt känns faktiskt inte alls kul. Så visst är det roligt att det finns tankinis!



Den här har jag köpt nu precis, fast i svart. Den på bilden är fin men har en månads leveranstid, så jag tog den svarta som tyvärr inte finns på bild. Och den minsta stl som finns är 38 men jag hoppas den kommer passa ändå. Hade kollat in en annan på en annan sida som också är hur fin som helst, men klantigt av mig att inte ha beställt än, då den är helt slutsåld nu!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vad snyggt! Klart det blir sommar så man kan bada! Jobbar du i midsommar? Vi tänkte ha avskedskalas för Robin, kul om ni kunde komma!

2010-06-11 ~ 10:11:26
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com
Postat av: Rhoena

Jag tror att jag egentligen ska jobba, men jag kan försöka byta helg! Tror inte schemat är helt klart än. Isåfall kommer vi!

2010-06-11 ~ 10:53:34
URL: http://rhoena.blogg.se/
Postat av: Denice

Och vi hoppas på kallt, kallt, kallt och inget regn. Låter inte som svensk sommar eller hur? Blir det kallt så blir det liksom regnigt... Tycker det är jättekul med mer bilder i din blogg nu, men det kanske jag redan skrivit? Har lagt upp ett foto på C med nya gipset idag, om du vill se. Usch.

2010-06-13 ~ 21:45:27
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0