.vad vi hunnit med

Bokhyllorna, barnens hylla, alla bokkassar, nästan alla sopsäckar, tv-bänken, cd-hyllan, sittpuffarna och lite annat.
Resten får vi flytta imorgon alt helgen. Det är lite krångligt när månadsskiftet är mitt i en vecka, det är inte helt lätt att hitta flytthjälp när alla jobbar. Men egentligen har vi ju denna lägenhet en månad till, så det är inte jättepanik även om jag känner att jag vill ha det avklarat så fort som möjligt. Dessutom ska ju faktiskt K börja på nya skolan på torsdag så det är ju skönt om vi kan bo i nya lägenheten på natten. Annars får vi väl åka dit på morgonen, lämna in K, sen drar jag till jobbet och P och A går och fixar lite i den nya lägenheten eller nåt. Det fixar sig. Saker brukar göra det.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0