.litet kaos

Vi har packat massor, men det känns som att det är mycket kvar. Vissa saker går ju inte att packa för tidigt. Som kläder, vardagsporslinet, grytor, handdukar, det mesta i badrummet...
Stackars barn, jag har packat alla deras leksaker förutom några gosedjur. Legot kan de leka lite med också eftersom det bara är en back med lock.
Just nu har vi ett litet kaos hemma, det står lådor och kassar och sopsäckar och opackade prylar lite överallt, en massa hyllor har hamnat i hallen, pianot i vardagsrummet och soffan mitt på golvet. Gardinerna är borta och persiennerna som sitter i fönstret är sönder, så vi har världens insyn. Och jag som egentligen hatar det (insyn) springer ändå runt i trosor och linne på kvällen.
Äh vadå, vi ska ju ändå flytta.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha. jag springer runt i BARA trosor ibland, typ efter duschen. q: Glömmer bort att folk ganska lätt kan se in. q:

2010-08-29 ~ 23:23:16

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0