.lite i korthet

K har varit sjuk i helgen, med skumma utslag som visade sig vara nässelutslag. De kommer och går inom loppet av några minuter känns det som. Först har han dem, tio minuter senare är de borta och dyker upp på ett annat ställe.
Idag har jag jobbat. Hittade en del dricks, men nästan bara i euro. En svensk tia, kanske 8 euro. Antar att ungarna får dem som lekpengar tills vi hittar på något bättre med dem.
Köpte lite nya filmer idag.
Borde sova, tänk om jobbet ringer imorgon?
Eller så googlar jag på tårtfyllningar. Jag vill göra något annat än mosade hallon, mosad banan och chokladkräm. Jag gör ju alltid samma.
Snart fyller jag år och det känns inte ens. När man var liten var det pirr i flera dagar, säkert månader. Nu är det bara: Jaha, vilken dag var det nu då... ja just det. Alltså inte datum. Utan veckodag. Datum minns jag såklart.
Och snart fyller A år och det ger mycket mer pirr. Jag älskar när ungarna fyller år. Mina underbara, älskade ungar!




Kommentarer
Postat av: floria

Åh, vad de är fina! Kram! Önskade de sig något föresten?

2009-09-15 ~ 10:39:35
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: floria

Åh, vad de är fina! Kram! Önskade de sig något föresten?

2009-09-15 ~ 10:39:41
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: tina

Men shit vad stor k har blivit.. O: o söta är dom båda två!! Ska bli kul o träffa er på lördag!!

2009-09-15 ~ 15:49:47
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0