.helvete också

Idag skulle det vara föräldramöte. Vi hade bestämt att P skulle dit, men sen ändrade vi oss och jag skulle gå. Försökte skaffa barnvakt så vi kunde gå båda två, men ingen kunde.
Idag dubbelkollade jag med en (vikarie) och jo, föräldramöte ikväll. NOT!
Letade just reda på lappen för att dubbelkolla tiden, och ser: Föräldramöte tisdagen den 22 september. Bara VA?? Jag har tänkt onsdag precis hela tiden, att det skulle vara kvällen före studiedagen.
Fan, fan, fan. På spårvagnen hem tänkte jag på hur trött jag var och så ska jag iväg ikväll, och nu när vi missade det så känner jag hur mycket jag hade velat gå. Det är ju så typiskt och jag känner mig så dum. Får be P prata lite med dem när han lämnar barnen på fredag.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0