.en perfekt sak att fira födelsedagen med

Gissa vad jag gjort?
Nej, jag har inte öppnat paket, eller ätit tårta, eller ens kakor.
Vi har inte planerat något speciellt firande eller planerat någon god middag.

Jag har gått upp tidigt, lämnat barnen på dagis, käkat lite frukost, satt igång diskmaskinen och nyss... nyss rensade jag avloppet i handfatet.

Yep. Det är väl sånt man ska fira med va? Äcklig äcklig gegga. Mycket, mycket gegga, mycket, mycket äcklig.

Jag fattar inte hur det kan vara så mycket! Stoppet började ju för några dagar sedan, men var så lite stopp så jag tänkte att det tar jag hand om sen. Men det blev ju värre så fort!

Men var nu inte ledsna för min skull. Jag ska nog bli lite firad, och ärligt talat så tycker jag inte det är så viktigt längre. Av P ska jag få en tatuering, det har jag ju bestämt själv. Så idag ska han äntligen ringa och beställa en tid. Ikväll tror jag att jag kommer göra lite tortillas till mig och P, och så blir det nog en film. Det räcker för mig, gott och väl.

Tårta äter vi på lördag!

Kommentarer
Postat av: tina

Grattis igen iaf! (: Du fick smset? (:

2009-09-17 ~ 16:04:49
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Rhoena

Ja, förlåt att jag inte svarat! Och tack! :)

2009-09-17 ~ 22:54:12
URL: http://rhoena.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0