.biltårtan

Idag har jag jobbat och mina ben värker. Fick börja dagen med att hjälpa till i frukosten, så jag diskade i 2 timmar. Sen upp och städa rum. Många rum. I ett var det en spindel bakom en gardin, gissa vem som flööög bakåt? Äckliga kryp!

Igår var mamma och T och R här. Så kul! Fick en perfekt bok med en massa godisrecept av mamma. Mums. Måste testa några av recepten i veckan. Och jättefina scrapsaker av T, gissa om jag är sugen på att sätta igång och scrappa igen?
Barnen fick också en massa presenter, resväskor, necessärer med innehåll, spel/pussel, hårborstar, mössor, paraply. Glömt något?
I år blev det en biltårta. Den blev sådär. Ganska god, fast jag har gjort bättre.


Kommentarer
Postat av: Rebecha

Haha fan vilken cool tårta =) älskar att baka och hittar alltid på nya saker att göra. var den svår att göra?

2009-10-09 ~ 00:16:10
URL: http://www.svartaprinsessan.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0