.totalstopp

Idag tog det stopp. I toaletten. Skitkul. (Skithumor).
Som äkta kärlekspar skyller vi på varandra. Jag skyller på P för att han la i alldeles för mycket papper i toan i natt. Han skyller på mig för att när jag skulle fixa det lilla stoppet (vattnet rann ner låååångsamt) med toaborsten råkade jag packa allt papper hårt långt ner i toan. Och då tog det totalstopp. Så vattnet inte rann ner alls. Men jag är ju inte van att fixa toaletter, vanliga tvättställsavlopp är jag bra på, men toaletter?
Dessutom är inte kombinationen lambipapper + väldigt smalt toarör (varför? vår förra hade inte så smalt) det bästa. Euroshopperpapper är faktiskt bättre, det är inte lika stor risk för stopp då.
Nåja, allt löste sig med en tuggummituggande fastighetssnubbe som kom och fixade det åt oss och lämnade badrumsgolvet helt svart, men jag hade ändå tänkt städa.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0