.stulet

Trött, trött, trött.
Jobbig dag idag på jobbet. Imorgon kommer det vara ännu värre, fast jag ska vara 3 timmar i frukosten så det blir inte bara städ, så det är ju skönt.

På hemvägen köpte jag lite godis och julmust, det är ju ändå lördag. Precis som om jag bryr mig om vilken veckodag det är när jag blir sugen...
Nåja, kom hem och duschade. Barnen sover hos sin farmor inatt så det var lugnt och skönt. Satte mig här vid datorn och skulle öppna min pringleschips. Bort med plastlocket och... VA!? Redan öppnad och någon hade ätit av dem! Fy vad elakt och äckligt. Som tur var skulle P ner till affären och handla lite, så han tog med rullen och kvittot och fick hämta en ny som tur var.  Tydligen har de problem med att vissa människor äter av godiset i affären...
Och jag som alltid alltid tar längst in vad gäller det mesta när jag handlar, men denna gång gjorde jag inte det och jag tänkte tillochmed på att jag tog längst fram. Ska aldrig göra det mer.

Kommentarer
Postat av: Kjell

Ha ha, vilken fantastisk otur, hörrerdu!



=)

2009-11-28 ~ 21:56:36
URL: http://ktorum.blogg.se/
Postat av: floria

Vad sjukt! Vet att vi trott det med juiceförpackningar några gånger när de slutat med den där plastgrejen som man drar av under korken, men jag har inte varit med om det i verkligheten...

2009-11-29 ~ 19:20:43
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0