.stackars mig

Fan så dåligt jag mår.
Skulle jobbar idag men det gick ju inte. Tycker jag är värre nu, det onda i luftrören har krupit upp så jag har ont i halsen också, och ont i huden och kroppen, trött, trött, trött och frusen. Har tagit två jättelånga, varma bad och mått som bäst i karet, men så fort jag gått upp har det blivit värre, eftersom baden var så varma har jag frusit och blivit yr.
P fick inte komma och göra prover idag, typsikt. Fast hon på vc tror inte vi har svininfluensan. Däremot får vi inte ta sprutan förrän vi är friska, och tyvärr har barnen också börjat hosta så smått.

och P är också dålig fortfarande och det är synd om barnen. Inte så kul med två föräldrar som ligger jättetrötta i säng/soffa. Egentligen hade vi kunnat lämna på dagis, men orka gå dit, och dessutom vill man ju inte smitta ner. Imorgon hade de kunnat gå men de måste tvätta håret först. Skulle gjorts i igår egentligen.

Kommentarer
Postat av: floria

Usch! Hoppas ni mår bättre snart!

2009-11-17 ~ 11:23:04
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0