.imorgon kanske

Nej, det blev ingen vaccination idag iallafall. Hade tänkt åka, men det började snöa blötsnö och P mår inte alls bra. Hoppas det inte är kattbettet. Han tror att det är svininfluensa. Men så är han lite hypokondrisk. Och jag kände ärligt talat inte för att åka själv med två barn. En måste ju hålla den som får sprutan, och en måste kolla den som ska vänta på sin tur.

Igår var A hos tandläkaren. Hon hade inga hål, fast jag vet inte ens om de kollade om det fanns några. Det gick väldigt snabbt att bara räkna och kolla bettet. Jag är ganska säker på att K kollades lite mer, kanske inte under första besöket, men andra. Han var ju bara 2 första gången, men sedan har de ändrat till 3.
A längtade till presenten, och när hon fick välja blev det en liten blå groda med glitter på. K fick stora tefatsögon där han satt i ena hörnet och väntade, och som tur var fick han också välja. Han valde rallybilsklistermärken, som visade sig vara inte klistermärken utan små bitar av kartong man skulle sätta ihop. Jag lyckades trots att det inte fanns någon bild på hur man skulle göra.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0