.det gick inte

Fick vara hemma idag med. Vaknade med jätteont i luftrören plus att jag hostat slemhosta hela dagen. Känns som en stor klump i bröstet på mig hela tiden. Skitjobbigt, jag trodde jag skulle vara frisk nu. Pinsamt också att ringa till jobbet imorse, eftersom vi sa att jag skulle ringa igår om jag inte skulle komma idag. Men å andra sidan trodde jag ju att jag skulle kunna jobba, och hade jag ringt hade jag säkert sagt det och då hade det ju blivit ännu värre. Hoppas de inte blev sura, det verkade inte så men man vet ju aldrig. Fast jag kan ju inte hjälpa att jag inte mår bra.
Om det inte verkar bli bättre imorgon ska jag kolla upp om jag kanske behöver hostmedicin, för det här är jobbigt.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0