.uppdatering

Det enda jag gjort det senaste är att jobba på dagarna och kollat på Veronica Mars säsong 3 på kvällarna. Och självklart umgåtts med ungarna däremellan.
I helgen kommer det vara kanonväder här, sommar! Och jag jobbar från morgon till kväll... suck. Vi var ute en liten stund idag iallafall, hämtade barnen på dagis efter jobbet, och sedan satt vi en stund utanför huset med lite leksaker innan det blev affären och fredagsgodis.
Barnen har varit så duktiga i affären, förr var det aldrig jobbigt eller krångligt eller pinsamt att ha med dem. Men nu! De är nästan omöjliga på att stå i kön. A trampade nån på foten som blev irriterad och det kändes som att hela kön bara stod och blängde. K var högljudd och A vägrade lämna ifrån sig en boll med ponny på som hon bara skulle ha - ja, vi skulle köpa den åt henne, men hon ville sticka med den utan att betala. Lilla tjuv, fick stoppa henne vid larmbågarna som som tur var inte tjöt. Ska nog undvika att ta med dem till affären när de är så hopplösa, jag som skrutit om att de är så väluppfostrade när de är med mig och handlar... vad har hänt?

I veckan har K varit hos tandläkaren. Han gapade jätteduktigt hela tiden, även när det inte behövdes. Han hade inga hål som tur var! Valde en liten rosa ödla med glitter på, A fick också välja en sak, jag hjälpte henne och det blev en grön, glittrig sköldpadda.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0