.roligt att koda

Jag älskar verkligen att koda! Önskar bara att jag var bättre på det. Har varit inne i kodmallar lite och vågat ändra lite, hela tiden till det bättre. Synd bara att jag inte har så många läsare nu när jag har en så snygg blogg! Fast det är inte så konstigt med tanke på att mina inlägg är ganska tråkiga. Jag har ett tråkigt liv, fast jag gillar det! Kroppsligt lat, äventyrlig i tanken.
Snart ska jag börja göra hemsidan till de vi fick katterna av. Hoppas det blir bra! Ska bara få lite tid, kvällarna känns så korta. Ska jobba hela helgen, långa dagar.
Imorgon ska jag jobba i frukosten igen! Superkul hoppas jag, lite nervöst för jag har trots allt bara jobbat där två gånger och den senaste var första januari... jag har ju glömt allt! Får väl stå i disken det mesta...
Tidigt uppe blir det, måste åka klockan sex, så snart ska jag gå och sova. Eller nu kanske.

Kommentarer
Postat av: tina

du får göra reklam för bloggen i bloggtråden på fl. (: åh, har dom bett dig göra hemsida till dom?? KUL! (:

2009-05-14 ~ 10:29:21
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag läser ofta =) Tycker inte det är tråkiga inlägg heller. Och det är verkligen jättesnygg design!

2009-05-15 ~ 00:02:52
URL: http://concordelia.blogspot.com/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0