.på abc

Idag var vi på abc. Nej, förlåt, bvc heter det ju. Det är A som kallar det abc, haha.

Mötte grannen på väg dit som frågade om vi skulle ha en till. Först bara stirrade jag på henne, och sedan fann jag mig och skrattade och sa nej, ingen liten till, P vill nog inte fast jag är väl öppen för det. Sen gick vi och jag insåg att hon nog inte alls tyckte jag var tjock om magen utan helt enkelt blandade ihop bvc med mvc.

A skulle visa hur duktig hon är på att prata och förstå, vilket hon verkligen är! Inga problem, även om A, som alltid varit en framåt tjej, faktiskt har börjat visa sig lite ängslig, orolig och mammig/pappig i nya situationer först inte alls riktigt ville sitta och plocka med leksakerna i väskan.

Sedan vägde vi och mätte, K fick göra först för att visa.
Min stora lille kille:
106 cm lång, 15,9 kg. Gått upp hela 400 gram sedan förra gången. Ett halvår sen.
Min stora lilla tjej:
89 cm lång, 11,5 kg. Gått upp hela 300 gram sedan förra gången. Ett halvår sen.

Kommentarer
Postat av: floria

2009-05-14 ~ 09:31:58
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: floria

Ouos. Nu är jag ännu mer pensionär. råkade trycka på skicka utan att hinna med att skriva något... Men du. Din nya design är ursnygg, men jag kan knappt läsa texten, eftersom den är liten och så mörk. Jag vet. Kalla mig tant. Föresten är du så lite tjock man kan komma, och du ser inte gravid ut någonstans. Så det så. Kram!



Föresten så får du GÄRNA designa om min blogg, jag skickar ett mail när jag har tid. Idag är Corinne sjuk och hemma, men om hon sover något och Theodor sover samtidigt så.

2009-05-14 ~ 09:34:18
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0