.ingen rubrik

Skönt att vara ledig idag. Helt garanterat dessutom. Egentligen brukar jag sådana här dagar ha barnen hemma, men idag fick de faktiskt gå till dagis ändå. Känner mig ganska trött efter helgen med mycket jobb, och dessutom kommer vi ju vara hemma torsdag-söndag denna vecka. Imorse när jag vaknade kände jag mig dessutom inte alls bra, som om jag skulle bli sjuk. Det gick som tur var över vid promenaden till dagis.
Egentligen skulle jag passa på att städa idag. Tror inte jag orkar. Imorgon är det jobb igen (kort dag) och sedan är det ju fyra lediga dagar så jag ska passa på då. P ska jobba och dagis är ju stängt, så jag fick säga till på jobbet att jag inte kan. Men det var lugnt. Trivs på min arbetsplats, har en väldigt bra chef tycker jag.

Som vanligt la jag mig alldeles för sent igår. Tittade på Project runway och skulle gå och lägga mig sen, men då skulle P titta på Veronica Mars, och då kunde jag såklart inte låta bli jag heller.

Kommentarer
Postat av: floria

Alldeles perfekt för mina pensionärsögon! Kram!

2009-05-19 ~ 10:18:09
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0