.fixat

Idag var teknikern och en praktikant här och fixade problemet. Lite pinsamt för det var inte så jättestädat här. A skulle givetvis in i köket och det syntes nog att det stod lite disk på bänken. Men betoning på lite, fast det var utspritt. Jag hade ju tänkt städa ordentligt men hela förmiddagen funkade grannens internet perfekt och då var jag ju tvungen att passa på... eller hur. Hallen var fin iallafall.
Och de skulle ju komma mellan 12-16 så jag hämtade barnen en timme tidigare vid 11.30 för att kunna vara hemma den tiden, och jag tänkte att jag skulle ha gott om tid när vi väl kom hem. Tji fick jag för de kom nästan direkt.

Modemet kommer krångla sa han, men de ska skicka oss ett nytt. Än så länge har jag inte sett något krångel.


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0