.felhörning

Imorgon blir det äntligen dagis för kidsen. De hade egentligen kunnat gå idag, men det blev inte så ändå. K åt ju så dåligt i tisdags också, så det kändes bäst att vänta en dag till och se så att ätandet kom igång igen.

Fortfarande lite ärenden kvar även om jag var och storhandlade igår iallafall. Köpte massa saker och tyckte hon sa "400-nånting" så hela vägen hem funderade jag lite och tänkte "Vad billigt!" fast någonstans visste jag att det inte kunde stämma. Det gjorde det inte såklart. 700 var rätta summan.

Imorgon ska vi till öb och hamstra lite schampo och andra grejer. Ska bl a köpa flyttlådor. Nej, vi ska inte flytta, bara organisera lite här hemma. Har rensat en del och slängt, men har massa skåp och lådor kvar. Jag är så trött på att ha en massa skit!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0