.kramp

Mina ben vill krampa sig. Så otroligt obehagligt, och det sitter i båda också, båda underbenen plus fötterna. Jag vågar inte göra någonting, bara sitta helt blickstilla för att det inte få kramp på riktigt.
Förr när jag fått kramp har det alltid släppt när jag pressar fötterna uppåt, så jag försökte med ena benet med resultatet att baksidan av underbenet blev stenhårt och såklart gjorde skitont, som tur var fick jag krampen att släppa igen genom att pressa foten nedåt istället. Men fortfarande känns båda benen helt stela och konstiga, vad gör man? Nedåt kan jag verkligen inte pressa fötterna för det är ju som att be krampen att komma.
Suck suck.
Försöker massera lite men det vill inte släppa. Borde kanske gå och sova. Tror jag ska läsa en stund först bara....

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0