.födelsedagar

Snart är det födelsedagar igen! Okej, det är lite mer än en månad till K´s och två månader till A´s, men för att slippa ta precis allting i september har jag redan börjat planera för inköp.

K önskar sig abc-tåget-film och musses klubbhus, inte film utan leksak tydligen.
Abc-tåget hittar jag ingenstans, men jag funderar på om han ska få boken.
Musses klubbhus, får se, han har en film, kanske blir det en film till.
En kryptunnel från Ikea, kostar 200, och sedan såg jag att de har ett tält för 60. Det skulle han nog tycka var kul. Han såg ett långt tält med massa tunnlar och tre olika tält på i ett reklamblad och önskade sig det, men vi har ju ingen trädgård...

Till A vet jag ingenting än. Jag hade tänkt en boll, men nu fick hon en ponnyboll nyligen. Kanske ett pärlset med massor av olika pärlor. Hon älskar ju att pärla pärlplattor och göra halsband. En bok blir det säkert. Var är min syster, tror jag. Kanske någon My little Pony, fast hon har ju faktiskt 19 stycken redan. Fast ingen med horn...
Kanske borde försöka få tag i ett poonyslott/hus till henne...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0