.nattuggla

Jag måste gå och lägga mig!
Så tänker jag varje kväll, men ändå tar det lång tid innan jag kan slita mig från datorn och faktiskt göra det. Klockan är halv ett och om jag räknar med att jag ska avsluta allt jag håller på med på internet, kissa, borsta tänderna, byta om och sedan krypa ner i sängen och somna så kommer jag inte somna förrän efter halv två säkert. Och så ska jag upp kl 6.50 och är trött på att jag alltid är så trött.

För kanske en halvtimme sedan hördes ljudet av en gnisslande dörr och stapplade små fötter, det var K som kom upp och ville sova i soffan. Han har gjort det en hel del på sista tiden. Sover oroligt, och jag vill inte tillbringa hela kvällen i sängen för att få honom att somna om och inte vakna hela tiden - får han sova i soffan med huvudet i mitt knä sover han bättre. Skit samma var de sover - bara de sover gott!

Om 5 minuter lämnar jag datorn/soffan. Godnatt.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0