.bestämt bio

Nu bestämde jag vad vi ska se på bio. Ja, P kollade givetvis trailern och godkände. Det blir Changeling, och jag tror det blir på lördag. Om vi nu lyckas fixa barnvakt, men P ska kolla med sin pappa. Det är ju sista chansen nu, tror biljetterna går ut den 4 februari. Vi har haft dem över ett år. Så ofta går vi på bio.
De förra vi hade var också nära att gå ut, så jag fick ju ta K med mig på sista dagen och se på Spöket Laban. Tillochmed hon i kassan regerade på att vi var ute i sista minuten.

Kommentarer
Postat av: tina

åh, den ska jag med se. Men jag har den i datorn. (; Vi var på benjamin button eller vad den heter idag, den var bra! (:

2009-01-29 ~ 23:57:07
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0