.försvunna

Jag fattar det bara inte. Nu har jag letat överallt, i varje rum, i varje vrå, i varje skåp, låda, kartong, garderob. Under och över varje möbel. My little Pony-hästarna finns ingentans!
Hur är det möjligt? De måste ju finnas här? A kan väl knappast ha lagt dem i en soppåse utan att vi har märkt det?
Lördags morse lekte hon med dem, jag minns tydligt att hon höll alla fyra i samma hand, med hjälp av manen eller svansen. Men vart tog de vägen? Det är ju ändå fyra stycken, och de måste ju nästan vara på samma ställe, och då kan inte det stället vara alltför litet.
Jag har kollat i alla höjder A kan nå och alla höjder K kan nå och alla höjder de absolut inte kan nå. Borta. Hjälp!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0