.dagis

K blev ledsen idag när jag lämnade honom. Jag märkte det på honom, men fick honom att gå in och vinka i fönstret, och när jag gått förbi och vinkat såg jag att han började gråta. Och jag kände mig som världens sämsta mamma som bara gick hem. Men vad skulle jag göra då? Sen vet jag ju att det brukar bli bra ändå, han är alltid glad när jag hämtar, och ibland vill han knappt ens klä på sig och gå hem.

I måndags var de hemma för A hostar så på natten, men så ringde de och sa att A har fotografering imorgon (på tisdagen alltså). Så på tisdagen var de tillbaka, trots att A hostade mycket på natten. Men hon är pigg och glad och så på dagarna, och inatt hostade hon ingenting. Hoppas kortet blev bra, jag glömde fråga hur det gick.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0