.barnens rum

Jag har lite planer hur barnens rum ska se ut. Vi hade ju tänkt oss en våningssäng, men jag har nog tänkt om lite. Jag vet inte om det passar K riktigt att klättra på stegen. Jo på dagen och så, men om han vaknar nattetid så är det nog inte så bra.
Såhär är rummet möblerat nu:



Tänkte isåfall köpa de här sängarna på IKEA:



Billiga och jättebra mått då de bara är 160*70, den som står i barnrummet nu är 200*90 tror jag.
Sedan kommer vi ju få två stycken skåp med hyllöverdelar av mamma, då slänger vi ut billy-bokhyllan, eller ställer den i sovrummet tror jag, och möblerar barnens rum såhär:



Vad tror ni? Blir det bra? Det blir ju att de får varsin "del" i rummet isåfall. Lite mindre lekyta blir det ju, men jag tror det blir bra. Sedan är ju inte måtten alls rätt på bilden, så det kanske blir mer trångt än jag räknat med, men jag ska mäta lite på det imorgon.

Kommentarer
Postat av: tiny

Jag tycker det ser bra ut. (:

2009-02-22 ~ 17:08:44
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0