.jul och BG

Mycket har hänt de senaste dagarna. Det har varit snö och vi har åkt pulka, vi har firat jul och vår tv gick sönder dagen efter julafton. Massa julklappar har blivit öppnade och tomten kom. K gav honom ett paket, och frågade mig dagen efter om tomten öppnat sitt paket. Jag sa att det har han säkert. Sötnos är han, min K. Paketet bestod av julkalendern som han tejpat ihop, vilket han gjorde kanske tio minuter innan tomten dök upp.

Anledningen till att det blivit väldigt lite bloggande, och väldigt lite internetande överhuvudtaget, är för att jag installerat BG igen. Har aldrig fattat att jag kan spela det på min laptop, men det går ju utmärkt. BG är alltså Baldur´s Gate. Underbart spel. Har redan klarat av det, men kul att spela igen. Jag hoppas BG 2, Icweind dale och Neverwinter nights 1 & 2 funkar också, för isåfall ska jag spela allihop, i nämnda ordning.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0