.windwlöschlö

Man måste höra det själv, men det låter ju så roligt att jag måste försöka skriva ner det, när A säger "Windwhistler"... Windwlöschlö... vi får henne att säga det flera gånger om dagen haha.

För övrigt är det en my little pony. Som heter Windwhistler alltså.

Jag sitter ibland och kollar på tradera och alla ponnyer jag vill köpa, officiellt till A. Eller ja, de är ju till A. Hon älskar ju dem. Fast det måste vara de "riktiga" såklart. är inte så dyra på tradera, bara de som är speciella, som t ex två fladderponnyer som var uppe i över hundra spänn- fast det kan ju vara värt det men inte just nu. Har ju bara en fladderponny, och min sjöhästponny är ju försvunnen nånstans.

Och jag hoppas fortfarande på att få tag i filmerna Hur ska det gå för fladderdalen och Rampljus. Annars tror jag vi har alla även om konstigt nog en vhs är helt försvunnen! Skumt är det. Saker försvinner ofta här.

Åh shit jag hittar ju en grej på tradera nu som jag nästan måste regga mig för och buda på! Ska jag???

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0