.spindlar i badkaret

Någon gång i helgen, tror det var i lördags, var det plötsligt en äcklig spindel i badkaret. Spolade givetvis ner den i avloppet. Och idag när barnen skulle bada, vad händer? Samma spindel kryper upp ur hålet i badkaret! Creepy.
Okej, vi antar att det inte var exakt samma spindel, det var säkert bara en likadan.
Och sen kanske den inte kom upp ur hålet, det låg ju lite leksaker i badkaret precis där, så den kan ha varit under leksaken och liksom kröp fram därifrån när jag kom så det bara såg ut som den kravlade sig upp ur hålet.
Men ändå!
Äckligt!
Jag spolade ner den och jag tror den drunknade. Den kröp iallafall ihop sig som en boll och spelade död.
Ochj ag såg en liten spindel ute i naturen idag också, men den fick givetvis vara. Jag dödar inga djur eller insekter utomhus, bara de som kommer in.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0