.påskafton

Idag har barnen letat ägg genom att följa lappar i hela huset, vilket de tyckte var jätteroligt. Vi har även målat ägg som vi sedan hade till påskmiddagen, och jag gjorde de bästa köttbullar jag någonsin gjort, de var helt perfekta!
Sedan har det blivit mycket film för barnen då K varit sjuk i feber och bara velat sova/vila. Gick ut en stund ändå i det fina vädret, bort till brandbilen och lekte, då mådde han bättre som tur var. Efter det gick vi förbi affären och köpte lite efterrätt, glass och strössel.
Barnen somnade snabbt trots att K sovit så mycket idag. Och jag satt nyss och bevakade en auktion på tradera, men jag förlorade den. Suck. Det blev ingen "Hur ska det gå för fladderdalen" åt mig. Hoppas jag hittar den någon annan gång. Jag vill ha den!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0