.midnattsslottet



Vann en ponnyfilm till igår, med endast ett bud.
Nu är det bara en enda film till jag behöver, och jag har en plan!

Däremot blev jag lite besviken igår. Mamma och syster var här, det var jag såklart inte besviken på, det var jättekul! Men fick tillbaka min ponnyfilm om Midnattsslottet. Och i just det avsnittet har de klippt bort en massa, bl a när herr Moochick sjunger sin sång när han letar efter regnbågen, och när de använder snäckan för att få hjälp av sjöhästarna. Skorpans namn är inte heller översatt till Skorpan, fast det spelar väl mindre roll.
Nåja, får väl nöja mig med att titta på de bortklippta scenerna på youtube. Dessutom är det ju med originalrösterna!
kan man spara ner från youtube på något sätt?







Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0