.utmanad

Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

(Kommentar till reglerna:
* Ja, jag ska svara på frågorna.
* Nä, jag orkar inte utmana.
* Se ovan.)

För övrigt blev jag utmanad av floria.

1. Vilken mat äter du ofta?
Pasta. Köttfärs i olika variationer.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Det beror på vem jag är hos, hur många som är där och hur "alla andra" gör.
Förresten är jag nästan aldrig på kalas.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Oftast i soffan i ardagsrummet. Sitter ju med min laptop. Ibland i kontorsstolen, då jag sitter vid P´s stationära.

4. Köper du ofta Triss?
Har väl hänt, men väldigt, väldigt sällan. Har köpt i present till mamma. En gång fick P 2 st för att ha varit med i en undersökning, då vann vi 25 kr men valde en ny lott. Ingen vinst.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Svårt. Landet måste ju vara Nya Zeeland, men samtidigt har jag nog haft som roligast när vi var i London med skolan.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Barnkanalen haha.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0