.psykiskt jobbigt

Mina fötter värker efter att ha städat ungefär en miljon rum mellan 9-18. Imorgon är det samma tid, men förhoppningsvis inte riktigt lika mycket att göra.

Och det är psykiskt jobbigt att bara träffa barnen så lite. I morse blev det en timme, men mycket tid gick bort när jag duschade och gjorde iordning mig. Sen kom jag hem strax innan 19 och vi lekte en stund innan jag la båda i vår säng. P var ju hemma och allt, han brukar söva A och jag K, men idag ville jag söva båda. 20.20 hade de somnat båda två. Kommer knappt träffa dem imorgon heller, och då måste vi dessutom ha barnvakt (P´s pappa) i kanske 5 timmar, tills jag kommer hem. Oc på måndag blir det en lång dag på dagis, till 16.

Fast det blir härligt med lön!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0