.gäsp

Mycket jobb denna vecka också. Kommer jobba alla dagar utom måndag och lördag. Fast måndag var ju igår. Och jag skulle ha jobbat då, de ringde mig på morgonen, men barnen är sjuka så jag kunde inte. Sjuka - de hostar sådär rivigt och slemmigt. Resten av veckan är de hemma med P. Imorgon är dagis stängt och jag skulle egentligen varit ledig på fredag, som är lillans födelsedag, men det kommer vara mycket på jobbet då så jag ställer upp.

Hemvägen blev jobbig. Hade tur när jag skulle byta spårvagn att den nya kom direkt, men precis när jag skulle kliva på ropar chauffören ut att han inte kör till hisingen alls eftersom det är stopp på Götaälv-bron. Jaha, kul. Fick vänta på en buss, men precis när den körde över bron hade stoppet (en kollision mellan en buss och en bil ) fixats. Såg nog minst 50 bussar i kö på andra sidan. Och mängder av folk som glatt (?) börjat vandra över bron. Tog mig 30 minuter extra att komma hem.  Egenltigen skulle jag ha jobbat till 17 men vi var helt färdiga vid 14 så jag drog en timme efter det. Kunde likagärna ha stannat en timme till kändes det som.

Blurk, känner att detta inlägg blev lite flummigt och virrigt kanske. Börjar bli trött. Fel. Jag är svintrött. Imorgon får vi gäster, från min sida av släkten, men de kommer nog hit en timme innan mig.
Kanske orde gå och lägga mig nu, måste upp kl 6 imorgon...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0