.var är bamse?

K prenumererar på bamse, men nummer 14 har inte kommit i vår brevlåda trots att den finns ute i affären nu. Skickade ett mail till deras kundsupport, svarar de inte innan imorgon så ringer jag.

Och yes - ikväll börjar house igen! Får ställa videon, dhw går ju samtidigt. Ugly Betty missade jag förra veckan och jag glömde titta på reprisen, fast jag bryr mig inte särskilt. Får väl se hur jag gör ikväll, beror på när K somnar.

Vi har kaos här hemma. Jag fick ett infall och kånkade ut alla ungarnas saker i vardagsrummet för en storrengöring av deras rum och leksaker. Har möblerat om lite också, och nu står de flesta möbler där, och böcker och spel i hyllan men annars är det tomt. Ska rengöra alla saker innan de ska in dit igen, och dessutom åka till ikea och köpa nya leksaksbackar. Men det får nog bli på torsdag. P är sjuk och jag orkar nog inte åka själv, dessutom jobbar jag imorgon.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0