.ommöblerat

Ja, igen. Idag. Jag jobbade mellan 8-17 och dagis var stängt så P och barnen passade på. Men vad fint det blev! Bokhyllan delar nu av rummet i två, och vi ska köpa en till del fast en mindre på andra sidan så att det blir en mindre öppning mellan "datarummet" och "vardagsrummet". (JA, jag vet vad data är och att det väl egentligen ska heta datorrummet, men erkänn att datarummet låter mest riktigt på något sätt). Fatta vad fint det kommer bli sen när vi slängt ut hörnsoffan och köpt vår 3-sitsiga ektorpsoffa. Det kommer bli härligt tomt framför fönstret.
Och vårt hem kommer skrika ikea men det struntar jag i, för vi gillar deras möbler. De passar både vårt hem och vår plånbok.

Kommentarer
Postat av: floria

Eller så kan man ju lit sofistikerat kalla det för ARBETSRUMMET ;-) Så låter man som en riktig författare eller professor som sitter och liter vid sin dator/sina datorer. Hehe... Vad roligt med massa inredningsprojekt, jag älskar ektorpsoffan. Vad ska ni ha för färg?

2008-11-19 ~ 14:01:29
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0