.nattbråk och gulligt prat

Igår kväll vaknade K och ville in till vår säng vilket han givetvis fick. Sedan när jag precis skulle gå och lägga mig vaknade han och grät. Gick in till barnen och såg att A låg en bit ifrån K, och K låg bredvid sina kuddar och grät och skrek:
"A har tagit mina kuuuuddaaar!"
"Nej, hon har inte tagit dina kuddar!" sa jag "De ligger ju här!"
Men K var ledsen och sparkade mot A som satte sig upp och började storgråta hon också.

Tillslut kom jag iallafall i säng, och barnen lugnade ner sig och somnade, trodde jag. Efter att det varit tyst i flera minuter hördes plötsligt en liten röst.
"Mamma?" sa A.
"Vad är det gumman?" frågade jag.
"Ja inte tagit Novas kuddar."

Sötnos! (Hon kallar fortfarande K för Nova, fast ibland säger hon hans namn).

Kommentarer
Postat av: tina

Haha, dom är så söta ju. ((:

2008-11-03 ~ 15:36:41
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: floria

Vilken sötnos! Saknar dem, särskilt när jag pratade med mamma i telefon och hörde K i bakgrunden...

2008-11-03 ~ 20:50:38
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0