.blandade ämnen

Denna vecka har jag jobbat 3 dagar (ons-fre) och nästa vecka har jag fått ytterligare 4 tider. Skönt!

Har inte behövt ta någon värktablett på ett par, tre dagar nu heller. Skönt det! Enda problemet är att det är jäkligt jobbigt när det hamnar mat i hålet efter tanden. Suck. Jag klarar bara inte av att bara tugga på ena sidan. Fast jag känner att hålet blir mindre, så förhoppningsvis försvinner det problemet snart.

Snart tror jag att jag ska kolla på mina två inspelade avsnitt av House. Dricka en kopp te eller två och käka lite kexchoklad.

Angående julklappar så har jag inte hunnit så mycket än, men ska nog beställa lite prylar via nätet.
Köpt är: Fingerdockor, 5 var i strumpan på morgonen
Albin-film till K och Molly Mus-film till A.
Grön traktor med släp till K.
Anledningen är väldigt söt. Traktorn finns i vår ICA-affär, och många gånger när vi handlat har K tittat på den där traktorn och velat ha den. En gång visste han bestämt att han ville ha den.
"Mamma, jag behöver den!" lät det. Gosnos.
Så i förra veckan köpte vi den till honom i julklapp. Och lite roligt är att idag kom leksakskatalogen, och K tittade i den och fann en annan traktor som han ville ha. Fast en grön.
A ska få en My little Pony, var inne på BRIO och kollade men där kostar de ca 200 kr. DYRT för en liten ponnyhäst. har sett på nätet att de säljs för 85 kr, en mycket mer acceptabel summa.
Annat som jag bestämt eller snarare planerat att de ska få är varsin pyjamas som lyser i mörkret, om jag bara kan hitta någon fin, vattenfärger (jag vet att K fick det julen han var 2 år men jag tror inte han minns det nu). De ska få varsin låda så de lättare kan sitta vid bordet och måla båda två.
Sedan har jag ju haft funderingar på de där badtabletterna som färgar vattnet, men vi får se. Böcker är ju alltid bra, fast just nu vet jag ingen speciell jag vet att jag vill att de ska ha, så jag får väl gå och bläddra lite i någon bokaffär.

Kommentarer
Postat av: tina

Jag tjatar om rusta, men vi har en my little pony liknande häst där för 49:- och då får man en docka med också. q:



wawa14cm_mponyp70301905.html" rel="nofollow">http://www.rusta.se/dockawawa14cmmpony_p70301905.html

2008-11-08 ~ 21:56:14
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

Jag har hittat en klänning jag tror att du skulle gilla. (: sidan är svensk också. ((:



7120000.asp&extra=36-0#" rel="nofollow">http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article7120000.asp&extra=36-0#



Kanske lite dyr, men du kan ju kolla. (:

2008-11-11 ~ 22:36:25
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

oj, den heter Midnight Long Dress, gå in på tjejkläder, och välj klänning så finns den där. (:

2008-11-11 ~ 22:41:38
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0