.underbar dialog

Hahaha! Han är för söt, min K.
Jag gjorde välling och när den stod i micron gick jag iväg för att sätta på tv:n, 1 minut kvar till bolibompa.
Då bröt K ihop.
Efter uträttat ärende som tog fem sekunder gick jag tillbaka och frågade varför han var ledsen, jag skulle ju bara sätta på fem myror, det börjar ju nu.
K (gråtandes): Man måste stanna häääär! Man får inte springa iväg från K!
Jag (torkade tårarna på honom): Men lilla vän, jag skulle bara sätta på tv:n. Och du brukar du ju springa iväg från mig, när vi är ute och då blir jag ju också ledsen.
K (slutat gråta): Nej, du blir inte ledsen. Du blir arg!

Kommentarer
Postat av: Erki

Haha, sötunge :)

2008-05-12 ~ 10:46:57
URL: http://erks.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0