.tröttnat

Jag tror jag tröttnat på designen. Orkar jag koda?
Nej, inte idag.
Jag vill ha photoshop också.
Inte för att det har med det här att göra.
Vi hittade ju ett photoshop men det var bara gratis i 30 dagar och vi hade redan haft versionen.
Måste leta vidare.

I helgen har jag massor att göra, fast inget som är roligt. Jag ska x (hemligt), storstäda och... hm. Det kanske inte är så mycket ändå.
Kanske y. Ytterligare en hemlig grej sm jag hoppas blir bra. Fast egentligen vill jag ha kommentarer, ryggdunkningar, ris och ros, veta om det funkar eller ej. Samtidigt som jag är lite sån där nej-jag-är-inte-bra-på-det-här. Måste fundera lite.
Fast jag nöjer mig inte med att fundera, detta är ju vad jag vill så varför försöker jag inte satsa lite hårdare?
Rädd för att det tar stopp kanske... försöker man inte kan man inte misslyckas, eller hur? Och misslyckas man kanske det tar slut sen. Fast då är man ju dum.
Det gäller att resa sig hela tiden.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0